DESPRE ACEST GHID

Resurse educationale

Pregatim resurse educationale dedicate ONG-urilor din Romania pentru a veni in sprijinul acestora in vremuri de criza si incertitudine, pornind de la pandemia COVID-19 si contextul actual.

Continut video creat special

Materialele video pe care le cream pentru tine sunt originale, pregatite special pentru perioada dificila prin care trecem cu totii.

Actualizari periodice

Adaugam constant continut nou, asadar verifica saptamanal pagina pentru a vedea daca a mai aparut ceva. Poti verifica de asemenea si pagina de Facebook, unde postam fiecare actualizare.

LEADERSHIP in ONG-uri

Cu Mihaela Nabar, Director Executiv World Vision Romania

Mihaela Nabar este director executiv World Vision Romania. Cu o experienta de aproape 14 ani in World Vision, Mihaela Nabar a ocupat mai multe pozitii in cadrul organizatiei, inainte de a prelua functia de director executiv fiind director al Departamentului de Achizitii si Management al Granturilor. Din functia de director al departamentului mentionat mai sus, a avut, printre altele, rolul de a dezvolta un model de finantare sustenabil pentru Fundatie si de a crea parteneriate strategice prin care sa ajungem la cat mai multi copii care au nevoie de sprijinul nostru. In perioada in care Mihaela Nabar a ocupat aceasta functie, portofoliul de granturi accesat si implementat de World Vision Romania a fost de peste 50 de milioane de euro.

PLANIFICARE STRATEGICA

Cu Anemari-Helen Necsulescu, Romanian American Foundation (si experienta de 20+ ani in sector)

Comunicare si parteneriate strategice

Planificare strategica si fundraising

De peste 20 ani Anemari-Helen Necșulescu este activa in sectorul neguvernamental, din care peste 9 în pozitii de management. Anemari detine titlul de Doctor in Stiinte Politice obtinut in 2011 de la Universitatea din Bucuresti, este activist, pasionat de drepturile omului, educatie, sanatate si locuire.

Activeaza in aceste domenii, nu pregeta sa ofere asistenta in planificare strategica, organizare, manangement organizational si managementul voluntarilor. Trainer certificat, ii place sa faca lucrurile altfel, sa se refere la exemple concrete si considera ca schimbarea incepe ACUM. Mai presus de orice, Anemari iubeste oamenii si crede ca cea mai buna investitie este in ei.

COMUNICARE PE TIMP DE CRIZA

Cu Oana Cristiana Groza, fondator Stories of Good

Cum ne adaptam comunicarea pe timp de criza? (Partea 1)

Cum ne adaptam comunicarea pe timp de criza? (Partea 2)

Oana Cristiana Groza lucreaza de peste 6 ani in PR, timp in care a ajutat atat companii mari, cat si startup-uri sa comunice mai bine, sa construiasca relatii bazate pe incredere cu publicurile lor tinta si sa devina mai vizibile.

De anul acesta, Oana a inceput sa lucreze pe cont propriu, in principal cu startup-uri si business-uri din tehnologie. In 2019, a lansat Stories of Good, un proiect care isi propune sa conecteze oameni de marketing, comunicare si design si ONG-uri mici si medii care au nevoie de ajutor pentru a-si scrie mai bine povestile. Stories of Good sprijina gratuit ONG-urile mici si medii care au nevoie de inspiratie in zona comunicarii.

MANAGEMENTUL VOLUNTARILOR

Cu Diana Bere, Pro Vobis

Diana Bere dezvolta si coordoneaza programele Pro Vobis, precum Saptamana Nationala a Voluntariatului, Win Win. In acelasi timp, este formator pe tematicile legate de voluntariat, implicarea si managementul voluntarilor. Din 2015, Diana este Manager de Voluntari in cadrul echipei TIFF (Transilvania International Film Festival) unde aplica regulile si bunele practici din managementul voluntarilor in cadrul unui eveniment de scara mare. Experienta ei include si perspectiva voluntarilor, pe care a descoperit-o in cadrul unui proiect EVS, pe parcursul unui an de voluntariat in Serbia, timp in care a organizat diverse cursuri si activitati pentru tinerii din comunitatea locala.

COMING SOON

Revenim cu continut proaspat pentru a te sprijini in aceasta perioada dificila

Vrei să afli prin email când apare conținut nou?

* indicates required





ALTE RESURSE UTILE

Descopera si alte resurse care pot veni in sprijinul ONG-ului tau in aceasta perioada

Recomandari ONG COVID-19

Trecem cu totii printr-o provocare majora la nivel global, cu efecte majore asupra fiecaruia dintre noi. Iata cateva sfaturi pentru cei din sectorul ONG pentru a se adapta cat mai usor la noul context!

Cursuri MOOC pentru ONG-uri

Am dezvoltat 2 cursuri MOOC complexe care pot veni in sprijinul tau: Managementul Sustenabil al Organizatiei Nonprofit + Dezvoltarea Politicilor Publice. Ambele sunt gratuite si dezvoltate special pentru ONG-uri.

Kit Resurse pentru ONG-uri

Prin intermediul CMON iti punem la dispozitie gratuit un pachet agregat de resurse pentru ONG-ul tau, de la cursuri online la articole utile si ghiduri care iti pot sprijini activitatea sau iti pot aduce o mica doza de inspiratie.

Powered by

Partener media

Nota

Aceste recomandari sunt strict cu titlu informativ, sunt neoficiale si vor trebui tratate ca atare. Asociatia Young Initiative nu isi asuma raspunderea pentru modul in care aceste recomandari sunt sau nu puse in aplicare. Va rugam sa urmariti permanent recomandarile si instructiunile autoritatilor pentru a aplica masurile corespunzatoare.